Nieudana płatność on-line

Jeśli dokonałeś zakupu, ale nie udała się płatność on-line możesz zapłacić za zamówienie zwykłym przelewem wg. poniższej instrukcji:

1. Wykonaj przelew

Nasz nr konta to: 69 1050 1562 1000 0097 7733 2462
Adresat: "Szalony Kot"
Kwota: [kwota za zamówienie] zł
Tytułem: Zamówienie [IMIE NAZWISKO osoby zamawiającej] 

2. Poinformuj nas 

Odpowiedz na e-mail z potwierdzeniem zamówienia wpisując w pierwszej linijce "Przelew".
Możesz też wysłać SMS na tel +48 453 413 270 podając w treści nazwisko i imię osoby zamawiającej (np. "Przelew Jan Nowak").

Jeśli nas nie poinformujesz, zanotujemy i tak Twoją wpłatę i ruszymy z realizacją zamówienia. Twoja informacja uprości nam jednak działanie za co będziemy niezmiernie wdzięczni :)

3. Oczekuj przesyłki :) 

Po odnotowaniu wpłaty na koncie zamówienie zostanie niezwłocznie przekazane do realizacji. Dostaniesz e-mail o wysyłce.

 

Jeżeli zamówienie nie zostanie opłacone w ciągu 3 dni to anulujemy je automatycznie. Będzie mail w tej sprawie. Jeśli zamówienie usuniemy, a wpłata dojdzie później będziemy je odkasowywać.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl