Zwroty i reklamacje

Anulacja

1. Wyślij nam krótką informację mailem lub sms'em (np. "Proszę anulować zamówienie") zawierającą dane pozwalające nam zidentyfikować, o które zamówienie chodzi czyli np. imię i nazwisko zamawiającego lub jego e-mail.

2. Do momentu gdy sklep nie przekazał kurierowi przesyłki (do godziny 13:00 w dni robocze) i w przypadku produktów personalizowanych do momentu gdy nie dokonaliśmy personalizacji możesz bezkosztowo dokonać anulacji.

3. Przyjęcie zlecenia anulacji potwierdzimy Ci krótkim mailem lub wiadomością SMS.

4. Jeśli dokonałeś zapłaty, zwrot środków zlecimy najpóźniej w kolejnym dniu roboczym co też potwierdzimy mailem.

5. Jeśli dostaniesz mail z fakturą to znaczy, że Twoja przesyłka została już przekazana kurierowi i anulacja nie jest już możliwa.

Zwrot - przesyłka nieodebrana

Nieodebranie przez klienta przesyłki skutkuje odesłaniem jej do naszego sklepu. Gdy tylko pojawi się u nas dokonujemy zlecenia zwrotu całej płatności (dla zamówień nie pobraniowych).

Nie wysyłamy zamówień ponownie.  

Zwrot

1. Wyślij mail na biuro@szalonykot.pl z tematem Zwrot zamówienie <nr zamówienia>. W treści możesz podać nr. konta bankowego do zwrotu środków. Jeśli go nie podasz pieniądze zwrócimy kanałem, którym dokonałeś płatności. 

2. Zwrotu może dokonać tylko klient indywidualny.

3. Masz prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki bez podania przyczyny (prawo odstąpienia od umowy sprzedaży). W takim przypadku zwracamy całą kwotę płatności. 

4. Zwrócić można rzeczy nie noszące śladów użytku oraz pod warunkiem, że zostały dostarczone do nas w stanie nienaruszonym, czyste oraz w nieuszkodzonym opakowaniu. Zwracane produkty powinny być zabezpieczone do wysyłki w sposób, który uniemożliwi ich ewentualne zniszczenie w transporcie.

5. Produktów personalizowanych nie można zwracać. 

6. Koszt przesyłki zwrotnej leży po Twojej stronie.

7. Zwrot towaru należy dokonać na adres:

Szalony Kot Sylwia Wojtasik
Markowskiego 6/24b
31-881 Kraków

8. Zlecenie zwrotu płatności dokonamy w dniu roboczym po otrzymaniu przesyłki zwrotnej (mamy na to ustawowo 14 dni).

Wymiana

1. W przypadku otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem, Zamawiającemu przysługuje prawo do wymiany towaru na nowy. W takiej sytuacji prosimy o wysłanie informacji drogą mailową wraz z opisem oraz zdjęciem produktu na adres: biuro@szalonykot.pl

2. Odesłanie zamówionego towaru następuje na rachunek sklepu, który pokrywa związane z tym koszty.

3. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni. W przypadku uwzględnienia reklamacji, Zamawiającemu wysyłany jest nowy egzemplarz w miejsce niezgodnego z zamówieniem. W przypadku, gdy reklamacja nie zostanie uwzględniona, firma zareklamowany towar odsyła na własny koszt.

Reklamacje

1. Sklep jest zobowiązany do wydania Towaru bez wad.

2. W przypadku produktów personalizowanych, sklep zastrzega, że mogą się one różnić od zdjęć prezentowanych na stronie ze względu na konieczność ich każdorazowego wykonania.

3. W przypadku stwierdzenia wadliwości dostarczonego Towaru, Klient może według swojego wyboru, skorzystać z uprawnień gwarancyjnych, oraz z uprawnień przysługujących mu od Sprzedawcy z tytułu rękojmi. Uprawnienie gwarancyjne i uprawnienie przysługujące z tytułu rękojmi są uprawnieniami od siebie niezależnymi.

4. W celu złożenia reklamacji należy poinformować Sklep o zaobserwowanych wadach, udokumentować je celem dokonania weryfikacji zastrzeżeń oraz ewentualnego usunięcia wad bez konieczności jego odsyłania. W przypadku konieczności odesłania towaru do sklepu Sprzedawcy, Sprzedawca poinformuje składającego reklamację o tym terminie do 14 dni od zgłoszenia reklamacji. Reklamację należy złożyć elektronicznie na biuro@szalonykot.pl.

5. Jeżeli produkt ma wadę, można złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla reklamującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.

6. Sklep nie później niż do 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, zajmie stanowisko co do złożonej reklamacji.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl