
Regulamin sklepu internetowego wydrukujzabawe.pl
§1 Sprzedawca
Wydrukujzabawe.pl jest sklepem internetowym. Właścicielem sklepu jest firma Szalony Kot Sylwia Wojtasik z adresem ul. Markowskiego 6/24b, 31-881 Kraków, wpisana do CEIDIG, NIP 8731785511, REGON 121157386.
Kontakt z firmą możliwy jest pod nr telefonu +48 453 413 270 oraz drogą mailową biuro@szalonykot.pl.
W dalszej części dokumentu na określenie firmy są używane wymiennie słowa Sprzedawca lub Sklep.
Regulamin określa zasady zawierana transakcji w sklepie.
§2 Pliki cookie i przeglądarki
1. Dokonywanie zakupów za pośrednictwem sklepu wymaga akceptacji plików cookie przez przeglądarkę użytkownika.
2. Serwis działa na prawidłowo skonfigurowanej przeglądarce Internet Explorer, Mozilla Forefox, Google Chrome bądź innej.
§3 Ceny
1. Wszystkie ceny w sklepie internetowym podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
2. Właściciel sklepu zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w jego ofercie, a także do zmiany asortymentu oferowanego przez niego towarów.
3. Właściciel sklepu zastrzega, iż zdjęcia towarów są jedynie przykładowe i służą prezentacji konkretnie wskazanych w nich modeli towarów. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera danego zamawiającego (kolor, proporcje itd.) nie mogą być podstawą do reklamacji towaru.
4. Minimalna wartość produktów w koszyku to 10 zł brutto bez kosztów dostawy.
§4 Formy płatności
1. Zamówienia na towary są składane w sklepie internetowym przez użytkowników zarejestrowanych poprzez umieszczenie wybranych towarów w koszyku, dokonaniu wyboru formy zapłaty, sposobu dostawy i dowodu zakupu (ewentualnie podanie danych do faktury), a następnie potwierdzeniu złożonego zamówienia. Dokonanie tej czynności oznacza zawarcie umowy sprzedaży.
2. Zapłaty za zamówione towary można dokonać przelewem natychmiastowym po złożeniu zamówienia lub przy odbiorze. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest PayU.
3. Niezwłocznie po przyjęciu zamówienia, nie później jednak niż w ciągu 2 dni, zamawiający otrzyma potwierdzenie przyjęcia zamówienia pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Przy płatności kartą czas realizacji rozpoczyna się od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji.
4. Jeżeli zamówienie nie może być zrealizowane z powodu niedostępności zamówionego towaru, niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie 7 dni od dnia złożenia zamówienia, zamawiający zostanie o tym poinformowany mailem lub SMSem.
§5 Wysyłka
1. Koszty wysyłki i dostępne jej opcje wskazane są w sklepie internetowym podczas składania zamówienia. Ceny produktów nie zawierają kosztów dostawy zamawianych produktów. Koszty dostawy są określone na stronie informacyjnej w stopce serwisu. Kupujący może zostać zwolniony z kosztów dostawy, jeśli zamówienie spełnia określone w cenniku warunki, w szczególności gdy wartość zamówienia przekroczy określony próg minimalny.
2. Przy każdym towarze podany jest szacunkowy czas realizacji zamówienia.
3. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. w trakcie najdłuższego z czasów podanych dla zamawianych produktów. Jeżeli czas realizacji okazałby się dłuższy niż podany, obsługa sklepu skontaktuje się z zamawiającym, aby poinformować go o opóźnieniu i potwierdzić dalszą chęć realizacji zamówienia.
4. Właściciel sklepu nie odpowiada za niedostarczenie towarów z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego – np. w związku ze wskazaniem nieprawidłowego lub niepełnego adresu dostawy uniemożliwiającego dostarczenie przesyłki.
5. Zamówiony towar zostaje właściwie zabezpieczony i spakowany do przesyłki. Zamawiający powinien zwrócić szczególną uwagę na to w jakim stanie odbiera przesyłkę oraz sprawdzić zawartość przesyłki przy kurierze. Ewentualne szkody, zniszczenia lub braki w przesyłce Klient powinien opisać w formie Protokołu Szkody. Protokół taki posiada kurier dostarczający przesyłkę. Jeśli zamawiający lub osoba odbierająca wskazana przez zamawiającego w zamówieniu przyjmie przesyłkę bez zastrzeżeń, podpisując się na liście przewozowym, potwierdza odbiór przesyłki w stanie nieuszkodzonym i nienaruszonym.
6. Zamawiający ma prawo do złożenia reklamacji na usługę przewozu. Może złożyć ją bezpośrednio u przewoźnika.
§6 Anulacja i zwrot
1. Do momentu gdy sklep nie przekazał kurierowi przesyłki i w przypadku produktów personalizowanych do momentu gdy nie dokonano personalizacji Konsument może bezkosztowo dokonać anulacji wysyłając e-mail lub sms z informacją o decyzji (np. "Proszę anulować zamówienie") zawierającą dane pozwalające zidentyfikować, o które zamówienie chodzi czyli np. imię i nazwisko zamawiającego lub jego e-mail. Szczegóły procedury opisane są na stronie informacyjnej w stopce serwisu.
2. Konsument dokonuje zwrotu wysyłając mail na biuro@wydrukujzabawe.pl z tematem Zwrot zamówienie <nr zamówienia>. W treści można podać nr. konta bankowego do zwrotu środków. Jeśli go nie będzie pieniądze zostaną zwrócone kanałem, którym Konsument dokonał płatności.
3. Zwrotu może dokonać tylko klient indywidualny.
4. Konsument ma prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki bez podania przyczyny (prawo odstąpienia od umowy sprzedaży).
5. Sprzedawca ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży gdy Konsument nie wywiązuje się ze swoich zobowiązań np. nie odbiera zamówionego produktu co skutkuje jego odesłaniem.
6. Zwrócić można rzeczy nie noszące śladów użytku oraz pod warunkiem, że zostały dostarczone do Sprzedawcy w stanie nienaruszonym, czyste oraz w nieuszkodzonym opakowaniu. Zwracane produkty powinny być zabezpieczone do wysyłki w sposób, który uniemożliwi ich ewentualne zniszczenie w transporcie.
7. Produktów personalizowanych nie można zwracać.
8. Koszt przesyłki zwrotnej leży po stronie Konsumenta.
9. Zwrot towaru należy dokonać na adres:
SZALONY KOT Sylwia Walat
Markowskiego 15/91
31-881 Kraków
10. Sprzedawca jest zobowiązany zwrócić Zamawiającemu dokonaną płatność, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w sklepie internetowym).
11. Zlecenie zwrotu płatności zostanie wykonane przez Sprzedawcę w kolejnym dniu roboczym po otrzymaniu przesyłki zwrotnej (ustawowo 14 dni).
12. Nieodebranie przez klienta przesyłki skutkuje odesłaniem jej do Sklepu. W takim przypadku Sklep zwraca całą kwotę płatności (w przypadku przesyłek nie pobraniowych).
§7 Reklamacje
1. Sklep jest zobowiązany do wydania Towaru bez wad.
2. W przypadku produktów personalizowanych, sklep zastrzega, że mogą się one różnić od zdjęć prezentowanych na stronie ze względu na konieczność ich każdorazowego wykonania.
3. W przypadku stwierdzenia wadliwości dostarczonego Towaru, Klient może według swojego wyboru, skorzystać z uprawnień gwarancyjnych, oraz z uprawnień przysługujących mu od Sprzedawcy z tytułu rękojmi. Uprawnienie gwarancyjne i uprawnienie przysługujące z tytułu rękojmi są uprawnieniami od siebie niezależnymi.
4. W celu złożenia reklamacji należy poinformować Sklep o zaobserwowanych wadach, udokumentować je celem dokonania weryfikacji zastrzeżeń oraz ewentualnego usunięcia wad bez konieczności jego odsyłania. W przypadku konieczności odesłania towaru do sklepu Sprzedawcy, Sprzedawca poinformuje składającego reklamację o tym terminie do 14 dni od zgłoszenia reklamacji. Reklamację należy złożyć elektronicznie na biuro@szalonykot.pl.
5. Jeżeli produkt ma wadę, można złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla reklamującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.
6. Sklep nie później niż do 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, zajmie stanowisko co do złożonej reklamacji.
§8 Zgoda na zbieranie opinii
1. Klient Sklepu Internetowego ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego wystawienia opinii dotyczącej zakupów dokonanych w Sklepie.
2. Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który dokonał zakupów w Sklepie. Sprzedawca po dokonanych zakupach wysyła do Klienta wiadomość email z prośbą o wystawienie opinii.
3. Wystawione przez Klienta opinie są publikowane przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym oraz wizytówce TrustMate.io.
4. Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez jej autora.